Zebra Print Pointer 2

Sistadageninnanpåsklov!!

Hej!
Imorgon är det sista dagen innan sportlovet!! Och på påsklovet är det... *trumvirvlel* RIDLÄGER!!! :D
 
Imorgon har vi hemkunskap det är roligt så det går snabbt :) Sen efter skolan ska jag vänta i 1 timme på
bussen.....How fun??? Bloggning dåe ;)
 
Vi Har förövrigt fått en MAC dator i skolan :) Vi fick en innan med den TOG 4:an!! pga att den Inte funkade med att koppals in i smartboarden!!?? LÖSA PROBLEMET kallas det ... Ni anar inte hur arga vi i 5:an var :P Vi har också fått en kanonbra NY smartboard :D
 
Men iaf, red Fritte idag på gräsmattan, körde igenom LC:2 2 gånger och sen övade jag på att han skulle lyssna hela tiden, jag gjorde mycket övergångar, tempoväxling och halter, det gick super! Gick med han en bit sen också :D
 
Jag hade lixm världens snyggaste outfit :P (Ironi) Jag hade svarta ridstövlar, röda ridbyxor, knallrosa tjocktröja, brun väst och röda handskar ;) Snyggt va? ;P
 
Ska sova nu, är dötrött!
Kram!

1 Kommentera :D"Sistadageninnanpåsklov!!"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Postat av: Caroline Andersson

Vilken gullig Header! Hoppas allt är bra med dig!

Svar: Tack!! :)
Evelyn

2013-03-28 || 19:40:09
URL: http://www.Tavlingsryttare.blogg.se
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0