Zebra Print Pointer 2

Varför jag ÄLSKAR DeSoto..<3

Jag har alltid älskat DeSoto första gången jag satt på han. Jag var livrädd för att sadla han första gången därför var jag inte så pigg på att rida han. Men sen när vi red, kommer till och med ihåg att vi red ut då. Då var han UNDERBAR jag satt och log igenom hela ridpasset, jag klappade han hur mycket som helst. <3
 
DeSoto litar jag alltid på, jag menar jag har inte varit med om att han har gjort något sädär dumt när jag ridit han, han har busat lte sådär och så men det är helt okej när dom har roligt, man blir nästan riktigt glad när man knner att dom är på ett bushumör, dock finns det en viss gräns då givetvis men ni förstår kanske hur jag menar.
Jag är aldrig rädd när jag rider han utan jag känner att jag verkkligen är trygg på DeSoto.
 
DeSoto har jag slått bla. mina höjdrekord med, gått upp en klass i dressyren osv.
 
Jag har aldrig kät mig otrygg på han helt enkelt. 
Jag är med han så fort jag får chansen. Jag kan sitta i timmar och bara prata med han och gosa med han såklart.
 
Jag ska ha han imorgon ch vi kommer att VINNA!! <3<3 (Hoppas, hoppas, hoppas verkligen på att få DeSoto på träningslägret..<3<3<3<3)
 
Kram!
Första hopptävlingen, lägg märke till det rödsvarta i tränset ;P
 
 
Haha, lite fail där då ;P Han hoppade typ 1,5 meter innan hindret ;)
 
Så bildbomd där då, mina miner.. Hahah! Sorry :P
 

0 Kommentera :D"Varför jag ÄLSKAR DeSoto..<3"
https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3338460/images/2013/kommentar_50f467f39606ee6706338ccf.png
Tänk på att inte skriva dumma saker, sen är det bara att kommentera :)
Vad heter du?:


E-postadress: (visas ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0